20 Temmuz 2012 Cuma

Bebek Uykusu Kokusu

Karanlıkta çektiğim resim. Bulut'umun uyurken suratının aldığı şekile bayılıyorum. Alt dudak geri çekilip, yanaklar tombikleşiyor.Bu vaziyetteyken eğilip boynunu kokluyorum:) "Bebek uykusu" kokuyor :)) ne demekse bilmiyorum ama adını öyle koydum.
Uyku düzenimiz çok iyi maaşallah.Çünkü ben en başından ne gerekiyorsa onu yaptım.Sonuç: Ben kazandım.
Nasıl yaptım: Sallamadan, ayakta dolaştırıp pışpışlamadan.Sadece uyku vakti geldiğinde  yatağına koyup, peluş oyuncağı "Pako" sunu vikvikletip, onu uyku arkadaşıyla baş başa bırakıp odadan çkarak:)
Oğlum beniiiiim, kınalı kuzuum, yavruuuum, evladım....Bazen böyle oğlumu severken anadolu kadınına bağlarım ben ya haha:) Başka türlü çıkmıyor içimdeki o coşkulu sevgi sular seller gibi taşıyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder